fredag 27 februari 2009

Vi 2


Min sambo Pär och jag träffades på nätet för snart 5 år sedan.
Nätet var väl inget jag trodde på "man kunde ju möte någon galning där"
Tur att man har vänner som trycker på ibland, vännen Annelie. P var ensvis
och redan första kvällen då jag satt och skrev dök Pär upp och vi började samtala.


Nu har vi varit bott tillsammans över 4 år och har många intressen gemensamt, mat - stugan -
barnen - djuren - vännerna - böcker....listan kan man göra lång men det viktiga är ju
här och nu - att man njuter av dagen.

2 kommentarer:

  1. Oj 5 år, det gick snabbt!? Det känns längre än så.. det känns iaf som om jag har känt Pär i minst 7 år ;) Jag sparar gratulationen tills 20 års dagen som är här snabbare än vad ni kan tro. Hur gamla är ni (och vi) då säg?... usch hemska tanke... alltså åldern ;)

    / Lars

    SvaraRadera
  2. Ha Ha ja du åren går fort..men av vikt
    är ju att man njuter av varje minut..
    Spara den till 20 års-dagen det blir toppen.

    SvaraRadera