lördag 16 maj 2009

Kalas för Erik 9 år

Här blommar det i rabatten.
Gräslök - sa barnen och smakade glatt..

Idag har vi kalas för sonen Erik, släkt och vänner kom på besök - solen sken vi fikade sedan blev det grillade hamburgare för alla - gott säger Erik !! Massor av lek - brändboll och hundarna var inte sen att jaga bollen. I blombänken lyser det av lite färg - härligt !!! En bra och trevlig dag.





Erik och Simone spelar brändboll - Vera ska fånga bollen.



Erik & kusinen Elin

Ha det gott alla/ Catthie

1 kommentar:

  1. Guud va duktig du är på att fotografera!
    Satt och googlade på stugor och hittade din blogg.
    Att du hinner med allt!
    Särskilt med alla barn ni har. Jag satt och räknade men fick det till många fler än tre :) Men så såg jag att några var kusiner. Så jag har listat ut att Erik Simone och Linda är era och resten är bonusbarn :)
    Själv har jag en knodd och det räcker och blir över.
    Du har då verkligen inspirerat mig till att starta en egen blogg så jag återkommer med adress.
    Stor Kram

    SvaraRadera