torsdag 29 april 2010

Hej alla goa vänner...
Några dagar sedan jag var in här, men dygnets timmar är för få - jag har så mycket för mig just nu. Jobbet - läxläsning med dottern - igår njöt jag av sonen och alla andra 3:or från Furuparkskolan som sjöng i kyrkan det var så vackert. Vänninan Jeanette är här från Stockholm så man vill hinna uppdatera sig....På jobbet skrattar vi och mår gott.
Just det - bilen var i så dåligt skick så vi har köpt en ny - Opel Omega, skönt med kombi så våra fyrbenta vänner har en plats..
Älsklingen har fått rycka ut i jobb i Varberg, en lång resa men - dom var utan folk.
Hm ni som ej vet - så har jag börjat övnings köra - ja ni läser rätt "tanten har inget körkort"
Så få se hur man lyckas med det :O)
Nu nalkas sängen
kram till er alla
Catthie

3 kommentarer:

  1. Hej vännen :) men så roligt att du har börjat att övnings köra nu :) hoppas att det går bra och att du kommer att lära dig att åka bil :D
    kram
    och tack för att du ville följa med mig till min nya blogg :D

    SvaraRadera
  2. Hej, vännen!
    Åååh, vad kul att du börjat övningsköra!!!
    Det kommer gå sååå fint , ska du se! Bara du bestämmer dig för att du ska ha det , så får du det till slut. Körkortet pratar jag om, naturligtvis =).
    Jag höll på övningsköra i 4 år, privat. Sen tröttnade jag , och bestämde mig (en sommar), att innan jul, ska jag ta det.
    Jag tog det. Den 22 Dec , haha.
    Vilken frihet, vilken känsla!

    Skönt att höra , att ni mår bra!

    Ha en underbar Valborg!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  3. hm .. vart tog den kommentar vägen som jag la in i går?
    Hoppas du får en trevlig Valborg :D

    SvaraRadera