fredag 25 mars 2011

Hej alla goa underbara vänner...
det är länge sedan jag skrev här, men så är det ju ibland att tiden bara inte räcker till.
bilderna denna gång har jag lånat från nätet, bilder som symboliserar kärlek.
Jag och älsklingen planerar nämligen för ett sommar bröllop på landet, med allt vad det innebär.
Det är verkligen roligt att planera inför den stora dagen. Kanske någon av er har haft ett lantbröllop och kan komma med goda tips.

Jag hoppas ni alla har haft toppen dagar nu när våren kikar fram, här har vi dock ganska mycket snö kvar, men solen tittar fram och man njuter.
Det blir stan och marknad imorgon.
önskar er alla en toppen helg.
kramar Catthie



7 kommentarer:

  1. Oj det låter verkligen helt underbart..Då förstår jag att du har mycket att tänka på...Varma kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Men så himla underbart :)
    då har du fullt upp förstår jag :D
    kramizz :D

    SvaraRadera
  3. Åh, så kul och romantiskt med sommarbröllop!!
    Oj, det måste vara mycket att tänka på!
    Lycka till med all planering!
    Själv kommer jag nog aldrig bli gift... Sambon är inte ett dugg intresserad av sådant...
    Ja, nu längtar vi verkligen efter våren! Igår kom det snö igen, men tur att den försvann under dagen!
    Ha en fin vecka!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Hoppas din måndag har varit bra :) Här har vi haft strålande sol och 6 plus .. så jag kan inte klaga :)
    kramizz :)

    SvaraRadera
  5. HEJ VÄNNEN!!
    Hur e allt med dig?? Gifta er, så härligt! Vi har inte kommit till skott än..just nu händer det tusen andra grejer så det finns liksom varken tid eller pengar för det. Kanske blir det i Thailand om 2 år ;)
    Ha en fin kväll o du.....så härligt att du är tillbaka!
    Kramkram Git

    SvaraRadera
  6. Åh, Grattis till beslutet att gifta er.
    Det kommer säkert bli ett av de vackraste dagarna någonsin, oavsett vad eller hur ni gör.

    Ha en fin vecka.
    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  7. Grattis! Förstår att du har mycket att planera.
    Kram Agneta

    SvaraRadera