tisdag 12 april 2011

Magsjuka


Hej alla fantastiska vänner...

Har varit hemma med gossen i 2 dagar som ligger magsjuk, han är verkligen orkeslös inte ofta man ser honom så, var nog 3-4 år sedan jag hade VAB... Fast han är dålig vill han gå till skolan - det är ju så tråkigt att bara ligga sjuk... Han läser massor det är bokredovisning på torsdag, så då gäller det att ligga i, och det är sonen som säger så - då orken finns tar han upp boken och läser några sidor. Vi försöker skapa lite vår hemma för det lär ju ta ett tag till innan gräsmattan är framme :O)


Älsklingen skottade bort all snö från altan känns lite närmare våren...

införskaffat lite vår inne som även Kiara gillar
njuta av trädgårds läsning...


detta lilla växthus köpte vi på Juhla då har jag och barnen något att se fram emot...


en älskad blomma och färg...

Nu vill jag önska er alla en toppen dag, må gott vänner.


kram Catthie





3 kommentarer:

  1. Hoppas att din son kryar på sej.Bara så jobbigt med magsjuka.Vad snö ni har kvar!!!!Vad härligt med blommor och lite färg.Önskar dej en fin dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt väder vi har :). Man blir ju helt prillig av lycka. Magsjuka är inte kul alls hoppas han är friskt till helgen ialla fall. Hoppas på att jag också är det, hade tänkt grilla, det är väl vårigt :).
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Det var väldigt så mycket snö ni har kvar .. jag kan förstå att det kändes gott när den snön hade blivit skottat på så ni kunde se och använda altanen :)
    ha det så gott
    kram/Mimmi

    SvaraRadera