fredag 25 september 2009

Min tå

Så är helgen här, idag har jag besökt läkaren som hjälpt mig med min lilla tå, förra helgen då sonen var med om bilolyckan så smällde jag in min lilla tå "i en tv som stod på golvet" den blev blå och svullen. Har haft ont men varit på jobbet som vanligt, under onsdagen kände jag att det var något fel - en arbetskollega konstaterade att den var ju sned - skolsystern bekräftade att den var ur led och vriden till kl kvart i 9. Så idag hjälpte läkaren mig att vrida tillbaks den -

"om det gjorde ont"

dotten Linda var ju med så man gnäller ju inte i första taget - läkare sa att jag verkade oberörd, jag visade mina svettiga händer och hon funderade om jag ville ha bedövning, men nu var det ju redan påbörjat så jag tackade nej, gissar att den hade gjort ont.

Såååå glad jag är tån känns bättre.

Så nu ska här ätas gott och njutas av att helgen är här med dess innehåll.


allt gott till er alla - kramar Catthie

Nalle Puh citat

"Glöm inte att en svans är en svans och inte bara en Extra Liten Stump där bak."

1 kommentar:

  1. Aj, aj, aj...det som gör så fruktansvärt ont att slå tårna. Hoppas att du blir helt fri från värk snart. Kram

    SvaraRadera