fredag 27 november 2009

änglar är vänner på jorden

Hej alla vänner i natt kl 01.30 vaknade jag och hade så ont - tog en stark medicin samt vetekudde och låg i sängen, på morgonen hade det blivit lite bättre medicinen tog nog bort värken. Så jag åkte till jobbet men kl 10.00 så tog värken över, jag kämpade till jag slutade jobbet kl 12.00 sen blev det stor handling och hem, mer medicin och sömnen kom så 1½ timme senare vaknade jag stel och öm...
men livet går ju vidare. Så nu har vi ätit tacos med alla barnen och dotterns pojkvän, så trevligt när alla är samlade. Resten av kvällen blir att koppla av....
Åh jag har fått min egen Tilda ängel av Anita.N man blir ju varm om hjärtat av glädje...!
Tilda höll i en lapp som var skriven så här: Man blir ju glad ända uti vingspetsarna när jag ser dig, Vänner är som änglar, du behöver inte se dom för att veta att dom finns. till Catthie från Anita.
Tack tack tack Anita det värmer verkligen - du är toppen.

Tildas skylt "hemmet är där hjärtat är"
(hade jag haft en butik hade jag fyllt hennes saker dom är så fina och ger sådan värme.)
Här har ni Märta änglar - dom är handmålade på kläderna och ansiktet, alla ser dom olika ut.
200 kr/st Märta änglar 2 olika Märta änglarMärta ängel med kärlek "hjärta"

3 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt o jobigt för dig med sådan värk! Hoppas innerligt att det lättar tills imorgon...
    SÅ himla fina saker du köpt hos Sari, önskar så att jag kunde varit med er alla men vi bor ju sååå långt bort :(
    Kram Vännen/Git

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att du tittade in hos mig, så att jag hittade hit:)
    Jag älskar din fina ängel som du fått av din farmor, sååå vacker!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen!!

    Lider med dig...värk är inte roligt..:(..
    Du har med mitt favorit citat..fast på svenska..Angels are like good friends.....
    Vilka fina tildadockor..fantastiska!!

    Ha det gott och ta väl hand om dig!!

    Kraam Sanne!!

    SvaraRadera