lördag 10 oktober 2009

Carpe Diem

(målar en tavla med Nalle Puhs citat)

Hej alla trevliga bloggare så har lördagen anlänt med dess innehåll. Har varit på stan och shoppat födelsedags present till min brorsdotter Elin som fyller år imorgon - törs ej skriva vad ifall hon läser :) Har även hunnit med lite pyssel nu på em.

Denna kväll ska gå i avkopplingens tecken - det behöver min kropp som är i helspänn - har varit så i snart 3 veckor och jag börjar känna mig mör...ska köra lite BK "basalkroppskännedom" vilket innebär att man kör olika övningar så man får kroppens alla muskler att slappna av, det fungerar jätte bra. Hade för ca 2 år sedan "tennisarmbåge" det värkte ut i fingrarna, då fick jag hjälp med BK och det släppte ganska snabbt.

Så blev höstlöven jag gjöt i betong - 3 st tavlor, funderar om jag ska kalkmåla dom lätt??? ådringen syns nog mer då...
Allt gott till er alla/kramar Catthie

2 kommentarer:

  1. Det var fina lövtavlor du gjort. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte snyggt! Att slappna av ikäll låter som en bra idé. Ha de så skönt!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera