onsdag 7 oktober 2009

Onsdag - namnsdag

Hejsan alla!!! Nu är det en ny kväll och snart dags att sova. Efter jobb och middag kopplade jag av med lite tv "somnade till i soffan" kikat förbi hos mamma på kvällen - vi har ju namnsdag, och brukar tävla vem som hinner först att gratta - tror det är år nr 8 som mamma har vunnit - nästa år då vinner jag :)
dessa löv i mindre storlek ska bli tavlor måste bara köpa krokar först.
Ha det gott alla kramar Catthie
Ett stort rabarberlöv som får bli en skål eller ett fågelbad - har inte bestämt mig ännu.






5 kommentarer:

  1. Hej och tack för din hälsning hos mig!!
    Jag gillade ditt tips också, om rabarberbladet som en skål/fågelbad det ser jättefint ut! Har funderat på att göra något liknande (Fick lite inspiration från någon bok om betong...) var det svårt att göra?

    Ha det jättebra!
    Kram
    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Oj, hehe, jag råkade visst skicka från min sambos inloggning... Men kommentaren från typ "Magnus262" var från mig egentligen. :)

    SvaraRadera
  3. Så häftigt det blev med löven. Lägger du riktiga löv på betongen medans den torkar? Så snyggt och göra ett fågelbad!
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. hejsan jag klär dom oljade bladen med finbetong sen torkar det ca ett dygn..

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!

    Kul att du kikade in och lämnade avtryck hos mig! Alltid lika trevligt!

    Vilka fantastiskt vackra betognblad du gjort! Du inspirerar.

    Nu vill jag önska dig en riktigt trevlig helg!

    Stor varm kram

    //ANKAN

    SvaraRadera