lördag 3 oktober 2009

Helgen är här

Hej alla nu har helgen anlänt igår var jag ute med jobbet på after work vi hade så trevligt med massor av skratt och god mat, barnen var på disco.
Lördagen anlände och jag promenerade till stan där jag äntligen shoppade lite åt mig själv - skinnstövlar, en långkofta samt en tunika och tights, man får nästan dålig samvete när man köper något till sig själv. Så kom jag hem och gick ut i naturen där jag plockade lite material till pyssel. Jag har gjutit lite betong i olika modeller....så roligt.
När kvällen kröp sig på så kom ungdomarna hem och det blev Wii med en massa skratt..
Ha det gott alla/Catthie
färggranna löv..

olika modeller på gjutning

Här spelas det Wii med hela familjen tjohhooo vad skoj...







2 kommentarer:

  1. Hej Hej i Kvällen!
    Tack för kommentaren hos mig. Du pysslar på ser jag och nu får man ännu mer tid till det när kvällarna blir mörka.
    Pyssla på!! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så kul med en till bloggare från norr. Det snöar i skrivande stund:), Betong var det här, så spännande, det har jag aldrig provat på. Blev nyfiken! Hoppas det är ok med dig att jag länkar till din blogg. Här var det ju många spännande projekt på gång, det vill jag inte missa.
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera